.

Wednesday, August 28, 2013

Strategicky management - skripta

STRATEGICKÝ MANA?MENTStratégia ? súhrn zá dingy ?i pravidiel, ktoré slú?ia k riadeniu procesov alebo ?inností, rep. ako spô countersign of a bitch plánovania a riadenia?innosti, ktorými sa má dosiahnu? ur?itý cie?Znaky stratégie:- cie?ové smerovanie- systémový charakter- procesné smerovanie- reálna podstata- vyvá?enos? obsahu a figure outy- variantnos? rie?enia- smerodajnos? pre ?al?ie rozhodnutia- rozhodujúci význam z viacerých h?adískVÝVOJ STRATEGICKÉHO MANA?MENTU-prechod od jednoduch?ích prístupov k zlo?itej?ím-od mechanických rie?ení k tvorivým-obzvlá?? dôle?itou ?rtou je postupný prechod od predov?etkým interných problémov k skôr k externýmRozhodujúce fázy vývoja strategického mana?mentu:Finan?né plánovanie ? 50. a 60. roky 20. stor., trhová stabilita, dostatok zdrojov, nástroje ? rozpo?tovníctvo a fin. kontrolaPredpovedne tailor-makeované plánovanie ? koniec 60. a za?iatok 70-tych rokov, dôraz na ?asové ?truktúrovanie plánovanias cie?om dlhodobo ovplyv?ova? trhové pôsobenie, efektívne rozhvrhovanie zdrojovExterne orientované plánovanie ? koniec 70. tych rokov, do popredia sa dostáva marketingový mana?ment, zvy?ujúca sakonkurencia, po?iadavka na zvý?enie úrovne strategického myslenia mana?érovStrategický mana?ment (integrované strategické riadenia) ? stále sa rozvíjajúce ?tádium-je chá junký ako systémový proces-h?adá neustálu rovnováhu medzi statickými a dynamickými zlo?kami mana?mentu-prená?a menej záva?nú ?as? zodpovednosti z vrcholovej úrovne riadenia na ?al?ie úrovne riadenia-nové komunika?né prístupy-vyu?ívanie podporných informa?ných systémov-zmena myslenia, zdôraz?ovanie kreativity-uvedomenie si komplexnosti, nepretr?itosti a flexibility riadenia strategického procesuHLAVNÉ CIELE MARKETINGOVÉHO STRATEGICKÉHO MANA?MENTU1.optimalizácia uspokojenia potrieb firmy a jej zákazníkov2.integrovaná marketingová komunikácia s vy?pecifikovanými trhovými subjektami3.
Order your essay at Orderessay and get a 100% original and high-quality custom paper within the required time frame.
organiza?né zabezpe?enie má projektový charakter4.obojsmerná orientácia prostredia, dôraz na rovnováhu medzi vnútornými (firemný mix) a vonkaj?ími (marketingový mix) strategickými aktivitami5.variantnos? rie?eníPRÍSTUPY STRATEGICKÉHO MANA?MENTUPreskriptívny (naria?ujúci) prístup ? mana?ment genus Musí udáva? smer riadeným ?innostiam, ide tu hlavne o cie?ovú orientáciuDeskriptívny (opisný) prístup ? stratégia mô?e vzniknú? aj bez formálneho plánu, ide hlavne o to, ?o podnik v skuto?nosti robíPRÍSTUPY K STRATEGICKÉMU RIADENIU: /vi? rub strany/Racionálne plánovanie ? racionálna anal retentive retentiveýza a syntéza, presné ur?enie poslania a hlavných cie?ov podniku, vyu?íva saportfóliová analýza (matice BCG a GEC) a metódy PIMS a benchmarking, sústre?uje sa na cie?Riadené spoznávanie ? nako?ko je... If you want to purport a entire essay, rule it on our website: Orderessay

If you want to get a full information about our service, visit our page: How it works.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.